söndag 24 augusti 2014

Gillar man killar med hår eller Utan ?


Gillar man killar med hår eller Utan ?

Jag är inte ett direkt fan av skägg och massa hår det har jag aldrig varit . Jag uppskattar nyrakade killar tycker det känns mer fräscht . Men alla är ju olika så endel passar det på men det är inget jag skulle föredra . En vän till mig berättade att hon hade en kille som hade skägg under hela tiden de träffades och levde ihop. Så en dag så sa hon : Kan du Inte raka av dig så jag får se hur hela du ser ut. Han hade då överraskat henne en kväll med att raka av sig allt. Men till hennes största för tvivlan så passade han faktiskt bättre men skägg fast hon sa det aldrig till honom för hon ville ju inte han skulle bli ledsen. Så det kan var så helt olika från person till person.  
Så mitt bästa present tips till alla tjejer som inte gillar massa skägg på sina killar är så klart en trimmer . Man måste ju vara lite smartare när det gäller få som man vill. Men som ovan så gäller det inte alla killar så man ska ju försäkra sig om att det blir bra innan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar