måndag 28 juli 2014

Tonight Get Your Hands on Your Spa Night With The Girls



Jag unnar mig min egen spa daglite då och då och känner mig som en ny människa. Först brukar jag eftersom det blir oftast på kvällen så har jag smink som måste tas bort  brukar jag använda eye make-up remover till ögonen då det tar bort även vattenfast   smink. Den är mild för ögonen men effektiv. Sedan tar jag Skin evolution rengörings lotion för att göra rent hela ansiktet. Jag tycker det är viktigt att man använder produkter som är milda för huden men de ska göra sitt jobb. Man ska vårda sitt ansikte det finns så mycket som ändå påverkar ansiktet så som tiden. 


 När jag har gjort rent ansiktet brukar jag ta en Face Mask vitaliserande och uppfriskande ansiktsmask som fräschar upp min glåmiga hud och får passa på att bara ta det lugnt och läsa en tidning eller bara kolla tv en stund utan att göra något annat som man måsta göra utan det är min egen tid för mig själv. Det ger energi för att kunna ta tag i allt man måste göra framöver. Face masken kan variera beror lite på vilket humör jag är på eller vad jag vill den ska uppnå. Det är ju helt valfritt finns många att välja på. När jag haft en stund för mig själv och en tidning tvättar jag bort Face masken.


 Ibland blir det Peelande och rengörande Face mask man känner sig ren på djupet efteråt det är alltid skönt. Det finns så otroligt mycket olika krämer för ansiktet men nu har jag fastnat för Precious skin ögon konturcreme en anti aging creme för ögonen den hjälper mot linjer och rynkor och har återfuktande egenskaper. Återfuktning är alltid viktigt för ansiktet som får stå ut med så mycket hela dagarna,väder och vind, tiden och humöret. Sedan beror det på om det är dag eller natt men jag använder Precious skin boost night creme för natten den är också antiageinng med innehåll av rosenkvartssten. Då få huden suga åt sig under natten och vila. Eller om det är dag så tar jag dagcremen Precious skin boost dagcreme den är rynkreducenrande och fuktgivande.


 Mitt tips till dig att göra din egen spa dag få en lugn stund för dig själv. Det gör min vardag bättre och jag mår bra av det och får ett fräscht ansikte. Jag är jätte nöjd över att ha funnit bra produkter i vimlet av alla produkter är det lätt att få något som man inte är helt nöjd med .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar