måndag 8 juni 2015

Sprid lite ljus i hemmet med lite snygga lampor


Sprid lite ljus i hemmet med lite snygga lampor

Jag tycker det är svårt att hitta lampor när jag ska hitta några nya snygga lampor men när jag väl fastnar för något då bara måste jag just den och ingen annan . Det är viktigt med belysningen hemma för olika tillfällen när man ska ha mycket ljus då vill man ha bra belysning , när man vill ha en mysbelysning då vill man inte ha det lika starkt eller om man vill framhäva något speciellt i hemmet som en blomma,tavla tex. Jag har letat efter en liknande lampa som jag haft i köket för länge sedan och har nu hittat den på Ljustema , en lampa man kan ha över köksbordet och dra ned den vid behov så får man lite mera mysbelysning för kvällsmiddagarna . Man lägger verkligen en personlig prägel när man väljer nya lampor till hemmet inte nog med att de ska lysa fint de ska ju vara snygga med och passa till övriga inredningen i hemmet . Jag väljer som sagt väldigt noga mina lampor för att de verkligen ska vara rätt från början . På ljustema har de verkligen alla lampor man kan tänka sig och funnit många bra lampor här . Så är man ute efter nya lampor eller bara vill ha lite ny inredning till hemmet så vill jag tipsa om butiken . Det är alltid roligt och få lite nya ideer till hemmet och roligt sprida lite ljus hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar