måndag 8 juni 2015

Nu vill man för nya sitt hem med ny inredning !


Nu vill man för nya sitt hem med ny inredning !

När man lessnar på att det alltid ser ut som det gör hemma , det är fint men man är ändå lite trött på hur det ser ut . Då är det dags att hitta lite ny inredning till hemmet man behöver ju inte gör så mycket för att det ska se nyare ut . En vacker tavla gör att hemmet får ett nytt lyft och lite mer personligt . På Home Republic hittade jag många snygga tavlor som faller mig i smaken när man är ute efter någon ny heminredning till hemmet . När man ska välja tavlor ska man välja med omsorg och hitta känslan för tavlan och man vill gärna känna att " den här tilltalar mig och den känns rätt" . Det är då man vet att den här konsten  vill jag pryda mitt hem med . Det är ju något man vill ska höja mys faktorn hemma och känna elegansen sprida sig och när man får besök vill man ju gärna att dom ska tycka man har ett underbart hem . Är man ute efter inreda sitt hem kan jag tipsa om gå och kolla på Home republic mycket snygga tavlor har de med en wow faktor och dessutom handgjorda med lite olika stilar från lantlig , asiatisk stil , shabby chic och modern stil. Passar för alla personer med olika smaker. Jag fann min favorit här som ni ser på bilden , är helt förälskad i . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar