tisdag 3 november 2020

Oktober - Rosa månaden nu slut men det håller på varenda sekund dygnet och året runt ! Cancer hems sjukdom !





Hej , jag är ledsen jag inte kunnat hålla bloggen mitt lilla sköte barn uppe , men jag blev sjuk i cancer . Hemska sjukdom som tär på kropp och psyke . Jag är fortfarande väldigt sjuk så kommer inte kunna hålla takten med bloggen men jag hoppas ni fortsätter läser det som kommer . Var inte rädd för att fråga mig om allt, cancern , mode vad ni vill . Jag gör en insamling till för canerfoskning på Swish 0738902265. Så va lite givmilda en krona är guldvärt för cancerforskningen . Jag var med i en forsknings studie under cancern , det jag kan bidra med . Då kanske de har ett botemedel tidigare . 

En chock som jag fick var att läkaren sa att man kan bli smittad med cancer via sex, jag har inte kollat upp det men när en läkare säger så då tror man på det . Och när jag tagit reda på mer ska jag dela med mig . 

Tack ville bara ni skulle veta att bloggen har tagit ett uppehåll och kommer tillbaka när jag mår bra. hoppas ni vill fortfarande vill läsa.

Sen om ni vill ha lite billigt eller rea koder maila : evelina723@hotmail.com

Eller speciella produkter.

Puss och kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar