torsdag 5 mars 2015

När man vill välja ett bättre alternativ - Välj E ciggen - (Bloggare - följ min blogg- få ett kit gratis när du skriver ett inlägg på din blogg)


Nu har jag hittat ett sätt att dra ner på mitt rökande genom e ciggen . Det har verkligen hjälpt mig att röka mindre , jag har inte slutat helt men det hjälper till och jag röker verkligen mindre och det är något man stävar efter . Det finns så många olika smaker och en av mina favoriter är jordgubbs smak och äpple , men det finns ju massaor . Ett tips till dig som verkligen tycker om att ta en cigg efter kaffet då kan man välja kaffesmak då får man att i ett och det kan vara ett sätt att sluta röka på . E ciggen finns i både med eller utan nikotin så man behöver inte chocka kroppen direkt med att sluta med nikotin utan man kan vänja sig sakta . E ciggen innehåller inte de farliga ämnen som vanliga cigaretter gör så man göra  kroppen en tjänst genom att gå över tilll e cigg. Allt man behöver är ett start kit så är du i full gång , dessutom så kan man byta smak efter humör eller vad man är sugen på . De är lätt att ta med sig i fickan och finns i många olika coola färger , min är rosa så jag ser den verkligen och har inte svårt att lägga bort den . I startkitet får du med allt du behöver och en liquid (smak , valfri) sedan är det bara välja vilken smak du gillar bäst eller varför inte prova alla , det finns till och med tobaks smak för det verkligen gillar smaken . Det som är positiva är att det lukar inte rök när man röker dessa så nu kan människor runt omkring inte klaga längre på röklukten . Är man rökare ska man verklien ge e ciggen en chans till sluta röka för bättre hälsa . 

Vill Passa på och säga följ min blogg och ta del av erbjudandet att skriva ett inlägg om Cigoteket och få ett kit Gratis !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar